TEKSTY, KTÓRE BUDUJĄ []

[] WARTOŚĆ – „content is king”

Dzisiaj nie brak a nadmiar informacji staje się problemem współczesnego świata. A co za tym idzie, nie masowa produkcja treści, i w zasadzie też nie pieniądze przeznaczane na wydatki reklamowe mają ogromne znaczenie dla firmy, a umiejętność zatrzymania uwagi odbiorców na kierowanym do nich komunikacie. I to na tyle długo, aby potencjalni klienci postanowili poznać firmę/produkt bliżej. Atrakcyjne i przydatne treści, napisane interesującym językiem, mogą na dłużej pozostać w pamięci sprecyzowanej grupy odbiorców. Podobnie chwytliwe, oparte na grze słów hasła i przekaz oparty na storytellingu, wpleceniu informacji o marce do ciekawej, angażującej opowieści. Nie rozwlekając – wartościowa treść to sposób na zatrzymanie uwagi odbiorcy a ja mogę ją dla Ciebie zbudować.

Napiszę teksty marketingowo-reklamowe (www, oferty handlowe, gazetki reklamowe, ulotki, broszury, artykuły sponsorowane, mailingi, opisy produktów). Stworzę hasła/slogany.

[] WIĘŹ – pozyskanie nowego klienta jest kilkakrotnie droższe niż utrzymanie dotychczasowego

Kreowanie treści dla opracowanych w strategii komunikacji person i działanie wg harmonogramu to zaledwie rozruch machiny zwanej content marketingiem – podstawa do ciągłej analityki i ulepszeń. Nie należy zapominać przy tym, po co to wszystko się robi – na pierwszym miejscu zawsze jest nasza widownia.  Ale, ale… Czy widownia to dobrze dobrane słowo? Główną zasadą CM jest nie komunikować, a rozmawiać w języku zrozumiałym dla odbiorców naszych treści. W każdym kanale komunikacji inaczej – innym kontentem, w inny sposób. To otwieranie przestrzeni dla dialogu i budowanie relacji z marką. Jestem tutaj po to, żeby pomóc.

Dostarczę materiały (tekst+zdjęcia) na fanpage/bloga firmowego w ramach miesięcznego abonamentu (pakiet „mini”, „standard”, „premium”) albo poprowadzę fanpage/bloga firmowego.

[] WIZERUNEK – „jak cię piszą, tak cię widzą”

Teksty PR, wbrew powszechnej opinii, nie są formą reklamy. Służą innemu celowi – komunikacji firmy z jej interesantami i budowaniu z nimi relacji. Firma dba w ten sposób o właściwy przepływ informacji i kształtuje swój wizerunek w oczach klientów, kontrahentów, pracowników – osób, które mają z nią styczność.

Przygotuję teksty PR (newslettery, wydawnictwa wewnętrzne, mailingi, teksty specjalistyczne, blogowe, naming) oraz teksty SEO (wyższej jakości, specjalistyczne)

Proszę o kontakt w celu ustalenia szczegółów współpracy